15 цитат з роману «Аліса в Країні Див» Льюїса Керролла

1.

Думай про сенс, а слова прийдуть самі.


2.
Завтра ніколи не буває сьогодні. Хіба можна прокинутися вранці і сказати: «Ну ось, нарешті настало завтра»?

3.
- Скажи, будь ласка, куди мені звідси йти?

- Залежить від того, куди ти хочеш потрапити? - відповів Кіт.

- Мені байдуже ... - сказала Аліса.

- Тоді байдуже, куди йти, - зауважив Кіт.

- ... тільки б потрапити кудись, - пояснила Аліса.

- Кудись ти обов'язково потрапиш, - сказав Кіт. - Треба лише доволі довго йти.

4.
- Неможливо повірити в неможливе!

- Просто у тебе мало досвіду, - зауважила Королева. - У твоєму віці я приділяла цьому по пів години на день! І в деякі дні я встигала повірити в десяток неймовірностей ще до сніданку!

5.
Кіт: Серйозне ставлення до всього в цьому світі є фатальною помилкою.

Аліса: А життя - це серйозно?

Кіт: О так, життя - це серйозно! Але не дуже...

6.
- Якщо у світі все не має жодного сенсу, - сказала Аліса, - то, чому б не вигадати бодай якийсь сенс?

7.
-  Поглянь на дорогу! Кого ти там бачиш?

- Нікого, - сказала Аліса.

- Мені б такий зір! - сказав король із заздрістю. - Побачити нікого! Та ще й на такій відстані!

8.
- А де я можу знайти когось нормального?

- Ніде, - відповів Кіт, - нормальних не буває. Всі такі різні й несхожі. І це, по-моєму, нормально.

9.
Сніг, мабуть, дуже любить дерева і поля, раз він їх так ніжно цілує.

10.
- Як тебе зрозуміти?

- Розуміти мене необов'язково. Обов'язково любити та вчасно годувати.


11.
- Розумієте, сер, тут така ситуація, я просто не знаю, хто я зараз така. Ні, я, звісно, приблизно знаю, хто я така була вранці, коли прокинулась, але відтоді я весь час то така, то сяка - словом, якась не така.

12.
- Я із задоволенням розповім все, що трапилося зі мною сьогодні вранці, - невпевнено сказала  Аліса. - А про вчора й розповідати не варто, бо вчора я була зовсім іншою.

13.
- Що це там за звуки ? - запитала Аліса, кивнувши на зарослі симпатичної рослинності.

- А, це!? Це дива, - байдуже пояснив Кіт

- А що вони там роблять? - поцікавилась Аліса.

- Як і належить дивам, - Кіт позіхнув. - Трапляються.

 
14.
- Що ти хочеш?

- Я хочу вбити час.

- Час дуже не любить, коли його вбивають.

15.
Ніколи не думай, що ти якась інакша, чи могла б бути інакшою, ніж ти є інакшою в тих випадках, коли інакше й бути не може.

Популярні дописи з цього блогу

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе

Психологічний тест. Кому б ви допомогли у першу чергу?