Кілька запитань, які треба поставити собі, якщо тобі щось не вдається

Бувають моменти, коли все просто не тримається рук, ти не в гуморі, а проблеми, здається, з кожною хвилиною навалюються ще більше.
 
Що робити? 
 
Спробуй сісти, заспокоїтися й поставити собі ці питання. Вони допоможуть тобі рухатися далі з новими силами й позитивом.

1. Чи часто я дякую?
Вдячність допоможе тобі стати добрішою до себе і краще зрозуміти, ким ти є насправді. Знайди щось, за що ти маєш бути вдячна, й нагадуй собі про це щодня.

2. Чи реалістичні мої очікування та цілі?
Іноді ми ставимо собі за мету більше, ніж можемо досягти. Розбий свої цілі на кілька маленьких, але легко здійсненних етапів.

3. Які дії я повторюю знову й знову, хоча це не приносить жодного результату?
Часто ми робимо одні й ті ж дії не тому, що вони працюють, атому, що нам так зручніше, або тому, що ми надто ліниві, щоб щось змінювати. Задумайся про це, склади список, й, можливо, зовсім скоро щось у твоєму житті зміниться на краще.

4. Що я можу зробити по-іншому?
Іноді зміни лякають. Однак знання - це велика сила, щоб допомогти в цьому. Поцікався (почитай) про те, як краще щось змінювати у своєму житті - роби це крок за кроком - і починай, хоча б з чогось невеликого.

 

Рекомендую почитати:

Хочеш змінити долю - зміни маршрут

 


5. Чи є я послідовною?
Створюй собі невеликі плани - досить серйозні, щоб допомагати рухатися вперед, але не вельми грандіозні, щоб не було спокуси кинути їх на півдорозі.

6. З ким я проводжу свій час?
Ми зазвичай знаємо, хто отруює нам життя. Уникай цих людей. Звичайно, їх це розсердить, і, можливо, тебе звинуватять в тому, що ти вважаєш себе кращою за інших... Але раптом це так і є?

7.Чи оптимістично я налаштована?
«Я цього не зможу ... Це ніколи не спрацює ... Я - невдаха». Заміни ці слова й думки, наприклад, такими: «Щодня я стаю кращою і досвідченішою».

8. Чи не витрачаю я надто багато часу на скарги?
Іноді нам дуже хочеться на щось поскаржитися. Але важливо пам'ятати, що це всього лише марна трата часу й енергії. Спробуй визначити свої найвагоміші проблеми. Що саме тебе змушує постійно скаржитися? І замість цього краще ще раз прочитай правило №7.

9. У мене більше хороших звичок, чи поганих?
Склади список своїх звичок, хороших та поганих, а потім поступово змінюй співвідношення на користь хороших.

10. Чи часто я сміюся?
Кажуть, що сміх лікує та продовжує життя. Але головне те, що коли смієшся, ти не думаєш про те, що у твоєму житті щось пішло не так. Ти просто насолоджуєтеся своїм життям тут і зараз, і що більше буде таких моментів, то краще.

11. Чи достатньо я дбаю про своє фізичне  та емоційне здоров'я?
Ніхто не подбає про тебе краще, ніж ти сама. Що в гіршій формі ти будеш, то менше зможеш досягти.

12. Чи достатньо я сплю?
Деяким людям достатньо 4-5 годин, щоб виспатися. Іншим не вистачає й семи. Визнач, скільки потрібно тобі, і висипайтеся. А якщо ти втомилася - спершу відпочинь, а потім продовжуй роботу.

13. Чи не занадто я зайнята роздумами про погане?
Те, що ми думаємо, і як ми думаємо, відбивається на наших діях і їх результаті. Оптимізм не завжди передбачає відсутність реалізму. Він означає, що коли ти робиш все, що можеш, то залишається лише сподіватися. Також важливо пам'ятати, що всілякі зануди й любителі скаржитися - не найкращі друзі для тебе.

14. Чи дійсно все так погано, як мені здається?
Якщо на перше питання з цього списку ти відповіла «Так!», то це означає, що ти вже багато чому навчилася, і все не так погано. Усвідом свої помилки й пообіцяй собі постаратися їх не повторювати.

15. Чи живу я заради себе?
Ця проблема знайома багатьом. Щодня спробуй робити щось для себе перед тим, як робити щось для інших.

16. Чи використовую я всі наявні у мене можливості?
Відповідай чесно: чи проявляєш ти повну віддачу? Якщо так, то будь терпляча. Твої зусилля обов'язково принесуть результат. Якщо ні - спробуй зрозуміти чому. Можливо, насправді ця причина вже не актуальна.

17. Хто мені може допомогти?
Чи зверталася ти по допомогу? Чи знаєш ти, до кого звертатися? Погана порада - це завжди погана порада, навіть якщо її давали з найкращими намірами. Знайди того, хто робить успішно те, що не можеш зробити ти, і вивчи шлях цієї людини. Її дії можеш взяти за основу свого плану, відкоригувавши їх відповідно власних цілей та потреб.

18. Кому я можу допомогти?
Навіть якщо тобі здається, що у тебе все дуже погано, комусь в цей момент ще гірше. Знайди цю людину та допоможи їй. Зробити чиєсь життя  кращим не так складно, як здається.

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе