Притча про друзів

 
Якось один молодий чоловік вирішив одружитися.

Тиждень він провів в турботах та підготовці до весілля. 

В один з вечорів він звернувся до батька:

«Тату, у мене до тебе прохання. Я не встигаю все зробити один, тому, будь ласка, ось тобі список моїх друзів. Зателефонуй їм та запроси на моє весілля».

«Добре, синку», - відповів батько.

В день весілля син підійшов до батька і почав обурюватися: 

«Батьку, я ж просив тебе запросити всіх моїх друзів!»

«Я так і зробив».

«Але в моєму списку було 100 осіб, а я бачу лише 15 з них».

«Синку, я зателефонував усім. Кожному з них я сказав, що дзвоню на твоє прохання, що у тебе зараз проблеми й тобі потрібна допомога друзів. І попросив усіх їх прийти в цей час в це місце. Тому не хвилюйся, сину,

ВСІ ТВОЇ ДРУЗІ ЗАРАЗ ТУТ!»

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе