10 цитат Моніки Беллуччі про життя та красу

1.
Ти красива, коли вважаєш себе такою. І байдуже, що думають інші.

2.
Жіночність - це гармонія, природність та чуттєвість.

3.
Люди можуть пробачити людині розум, навіть талант, але вроду - ніколи.

4.
Не варто ненавидіти тих, хто заздрить, тому що вони визнають, що ти краща.

5.
Я знаю, що моїй фігурі шкодить хліб та паста. Але що вдієш... Ненавиджу заборони. Іноді шматочок задоволення необхідний, правда? Шкідливо, звісно. Але ще шкідливіше - відмовляти собі у всьому.

6.
Замість того, щоб ходити в спортзал, я ношу чорне - це набагато практичніше.

7.
Любов живе лише тоді, коли є повага один до одного і свобода. Бажання володіти партнером, як річчю - абсурд.

8.
Жінка може любити так, ніби ніколи не піде. Але може настати такий день, коли вона піде так, ніби ніколи не любила.

9.
Чоловіки намагаються втримати владу коштом жінок. Вони бояться незалежних красунь, їх тягне до молоденьких  та незрілих дівчат, поруч з якими чоловіки здаються собі сильними.

10.
Коли я була зовсім юною, я всім прагнула довести, що у мене крім краси є ще й мізки. Зараз мені байдуже.

 

__________________________ 
Вас може зацікавити:

 __________________________ 

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями 

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»