10 коротких літературних шедеврів




Неймовірне вміння всього декількома словами передати найголовніше:

1. Одного разу Хемінгуей посперечався, що напише розповідь, що складається всього з чотирьох слів, здатну зворушити будь-якого читача. Він виграв суперечку: «Продаються дитячі черевички. Неношені »

2. Фредерік Браун склав найкоротшу страшну історію з будь-коли написаних: «Остання людина на Землі сиділа у кімнаті. У двері постукали ... »


3. О. Генрі переміг у конкурсі на найкоротшу розповідь, яка мала всі складові традиційної розповіді - зав'язку, кульмінацію та розв'язку: «Шофер закурив і нахилився над бензобаком подивитися чи багато залишилося бензину. Небіжчику було двадцять три роки ».

4. Англійці теж організовували конкурс на найкоротшу розповідь. Але за умовами конкурсу, в ньому повинні бути згадані королева, Бог, секс, таємниця. Перше місце присудили автору такої розповіді: «О, Боже, - вигукнула королева, - я вагітна, і не знаю, від кого!»


5. B конкурсі на найкоротшу автобіографію перемогла одна літня француженка, яка написала: «Раніше у мене було гладке обличчя та пом'ята спідниця, а тепер - навпаки».

6. Я прокинувся від жорстокого болю в усьому тілі. Я відкрив очі й побачив медсестру, що стоїть біля мого ліжка.
- Містер Фуджіма, - сказала вона, - вам пощастило, вам вдалося вижити після бомбардування Хіросіми два дні тому. Тепер ви в шпиталі, вам більше нічого не загрожує.
Ледь живий від слабкості, я запитав:
- Де я?
- У Нагасакі, - відповіла вона.
© Алан Е. Майер, «Невдача»


7. Зоряна ніч. Найбільш вдалий час. Вечеря при свічках. Затишний італійський ресторанчик. Маленьке чорне плаття. Розкішне волосся, блискучі очі, сріблястий сміх. Разом вже два роки. Чудовий час! Справжня любов, найкращий друг, більше нікого. Шампанське! Пропоную руку і серце. На одне коліно. Люди дивляться? Ну і нехай! Прекрасна діамантова каблучка. Рум'янець на щоках, чарівна посмішка.
Як ні?!
© Лариса Керкленд, «Пропозиція»

8. Класичний приклад лаконічності спартанців відноситься до листа царя Македонії Філіппа II, який завоював багато грецьких міст: «Раджу вам здатися негайно, тому що якщо моя армія увійде на ваші землі, я знищу ваші сади, поневолю людей та зруйную місто». На це спартанці відповіли одним словом: «Якщо».


9. Як тільки це сталося, я поспішив додому, щоб повідомити дружині сумну звістку. Але вона, схоже, зовсім мене не слухала. Вона взагалі мене не помічала. Вона подивилася крізь мене та налила собі випити. Включила телевізор. У цей момент пролунав телефонний дзвінок. Вона підійшла й взяла трубку. Я побачив, як зморщилося її обличчя. Вона гірко заплакала.
© Чарльз Енрайт, «Привид»

10. Нарешті в цьому глухому, віддаленому селі його пошуки закінчилися. У старій хатинці біля вогню сиділа Правда.
Він ніколи не бачив потворнішої жінки.
- Ви - Правда?
Стара, зморщена карга урочисто кивнула.
- Скажіть же, що я повинен повідомити світу? Яку звістку передати?
Стара плюнула в вогонь й відповіла:
- Скажи їм, що я молода і красива!
© Роберт Томпкінс, «У пошуках Правди»

Популярні дописи з цього блогу

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе

Психологічний тест. Кому б ви допомогли у першу чергу?