Запанувала епоха двієчників

Ера двієчників настала. І вони вже не соромляться нічого...

Ера, епоха, жахливе, могутнє покоління двієчників й невігласів. Ні, вони й раніше були, але ще кілька років тому вони не так сильно впадали в око. Соромилися своєї безграмотності, чи що. А зараз вони всюди. Вони популярні. Безграмотні зірки. Недолугі лідери думок. Законодавці моди, які не здатні й двох слів зв'язати…


І вони вже не соромляться нічого.

І якби ж то лише блогери були безграмотними. Блогери взагалі спромоглися за короткий час свого існування зробити всі можливі помилки й покрити себе такою ганьбою, що саме слово «блогер» в нашому суспільстві здобуло зневажливо-несерйозний відтінок. На тлі понтів, самомилування, злодійства, накрутки передплатників, відвертої брутальності, дурості й хамства, банальна безграмотність вже не виглядає як вада.

Але безграмотність проникла вже й у святу святих - у ЗМІ. В місце, яке трималося довше за всіх. Де повинна бути хоч якась редактура, хоч якийсь інший погляд. Ні. Самі редактори вже не відають, що до чого…


Всім плювати на грамотність. Всім. Жодного вичитування, жодного свіжого погляду…

Безграмотність скрізь й у всьому. Невігласи всюди. Невігласи - лідери думок. Невігласи - популярні блогери. Невігласи дають інтерв'ю й вчать інших жити. Люди, які самі не здатні навчатися - вчать інших.

Ось я дійсно знаю, в чому причина. Все ж просто - ці люди не читали в дитинстві, й не читають зараз. І я точно знаю, що з цим робити. Точно знаю, як лікується безграмотність. Була б моя воля, я б зібрав в одному місці всіх цих редакторів модних журналів. Всіх цих блогерів. Всіх цих безграмотних журналістів. Всіх цих писак, яких на гарматний постріл не можна підпускати до тексту. Всіх цих молодих й зухвалих. Зібрав би й змусив читати. І читати не журнали. Не блоги. Не модних письменників, на кшталт Коельо, не якогось популярного Харарі, який під виглядом одкровення публікує кошмарні наукоподібні марення.

Ні.

Класику вони б у мене читали. А в інтернет я б їм заборонив заходити, взагалі. Так, я вчинив би саме так. Шкода, що таке навряд чи можливо.