Знайдіть в собі сміливість піти, коли вам не дають приводу залишитися

 
Пауло Коельо писав: «якщо ви матимете сміливість, щоб сказати «прощавай», життя обов'язково нагородить новим «привіт».
 

 
Ця думка прийшла мені в голову, коли я розмірковувала про своє життя й відчула величезну порожнечу всередині. Мені було так погано й так боляче, що я вже не сподівалася побачити світло в кінці тунелю.

Намагалася докопатися, чому так тримаюся за кохання, яке робить мене нещасною. Відчайдушно хотіла, щоб коханий змінився, щоб знову зійшло сонце й розсіялися хмари...

Правда полягала в тому, що я просто боялася відпустити його. Мене лякала сама думка про те, що більше ніколи не зустріну такого ж, як він. Я обманювала себе, що нас пов'язує глибоке й сильне кохання. Але це було не так.

Це було отруйне почуття, яке руйнувало мою душу. Я розуміла, що воно затягує мене все глибше й глибше, тому порятунок один - бігти, і якомога швидше.

 
Чудово усвідомлювала, що мені буде дуже боляче піти. Адже я стільки вклала в це кохання. Енергії, часу, сил. Я просто не могла здатися після всього цього! Адже я не з тих, хто здається без бою. Так мені здавалося. Тоді...

Але я не могла більше з ним залишатися. І вирішила сміливо подивитися в очі всім своїм страхам, які паралізували мою волю. Прийняла рішення жити без нього. І все виявилося зовсім не так страшно. Вірніше - зовсім не страшно. Зараз я одна, і, зізнаюся чесно, ще ніколи мені не було так спокійно на душі. Я віднайшла злагоду та гармонію всередині.
 

 
Якщо ви відчуваєте, що вас нічого не тримає в стосунках, - йдіть. Тому що залишатися з людиною, з якою вас нічого не об'єднує, набагато болісніше, ніж піти. Не катуйте себе. Ніхто не вартий ваших сліз.

Знайдіть в собі сміливість, яка дуже необхідна в такі періоди життя. Знаю, що ви відчуваєте. Розумію, як боляче. Але йдіть. Ідіть вперед життям й не озирайтеся. Довіртеся власній інтуїції. Адже вона давно підказувала вам це рішення, чи не так?

Знайдіть в собі сміливість почати життя заново. Відшукати нові цілі. Вигадати нові мрії. Робити те, що приносить вам радість та щастя. Не бійтеся - сміливо йдіть вперед!

Вам слід вирватися з цих отруйних стосунків, щоб знову знайти себе. І, повірте, в кінцевому підсумку - це того варто. Коли ви позбудетеся усього токсичного у своєму житті, то знову знайдете цілісність.

Не бійтеся. Й не озирайтеся. Щастя - попереду!

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе