Будь жінкою своєї мрії: 7 простих кроків для самовдосконалення


Будь жінкою своєї мрії!

Ми хочемо бути красивішими, розумнішими, багатшими, успішнішими, але не виходить. Ми захоплюємося голлівудськими актрисами, всесвітньо відомими моделями, подругами, але чомусь не собою.

Захоплюватися собою, стати своїм кумиром - можливо! Зрозуміло, для цього слід докласти зусиль й пройти певний шлях. Але це того варте. Повір!

 
7 простих кроків для самовдосконалення:

1. Напиши, якою жінкою ти хотіла б стати
Почни з зовнішності, скільки ти хочеш важити, яке волосся, зуби, постава. У що ти одягнена, який макіяж.

Потім опиши ставлення людей до тебе: захоплюються, хочуть бути схожими, люблять бути поруч, пишаються, милуються.

Опісля напиши свої відчуття, ніби ти - вже та сама жінка: що відчуваєш, як змінилося життя, хто поруч, яка робота й зарплатня, де відпочиваєш, про що мрієш.

Цей текст раджу записати в красивий зошит й тримати його під рукою. Дуже допомагатиме, коли сили й натхнення залишать тебе.

«Я красива: у мене струнка фігура, плоский підтягнутий живіт, стрункі ноги, гарні груди, худі руки, рівний овал обличчя, пряма спина. Я стильно одягнена, у мене є можливість купувати гарний та дорогий одяг, у мене красиво вкладене волосся, я завжди посміхаюся (красивими білими рівними зубами). Люди захоплюються мною: тому, що я завжди все встигаю, завжди в доброму гуморі. Я - ідеальне поєднання розуму й краси. Я щаслива, тому що живу в абсолютній гармонії з собою. Я захоплююся й пишаюся жінкою, яку бачу в дзеркалі, адже в ньому відбивається мій ідеал».

2. Постав чіткі цілі
Познач мінімум три сфери, в яких ти хотіла б розвиватися.

Приміром:

Професійна - хочу бути актрисою.
Зовнішність - хочу схуднути на 10 кг до (вкажіть дату).
Інтелектуальна - хочу вивчити французьку мову.

Розбий кожну мету на маленькі кроки. Щодня виконуй щось з цього списку. Щоб нічого не забути, заведи трекер звичок.

Наприклад:

Їду в авто й виконую вправи з техніки мови.
Роблю вранці вправи на прес по 30 разів.
Вчу щодня десять нових французьких слів.

Напиши різні варіанти, раптом несподівано з'явиться кілька вільних хвилин, й ти зможете провести їх з користю.

3. Вкладай в себе!
Велика мета вимагає великих вкладень: розумових, фізичних, емоційних. Читайте більше книг. Я люблю книги з мотивації, психології та біографії цікавих людей.

Перелік книг, які я прочитала й дуже задоволена:

Джен Сінсеро «Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!»;
Ерік Вейнер «Як я став знаменитим, худим, багатим та щасливим»;
Міла Туманова «Жінка починається з тіла»;
Вадим Зеланд «Трансерфинг реальності» (всі частини);
Джон Грей «Чоловіки з Марса жінки з Венери».

Перелік книг, які хочу прочитати найближчим часом:

Андрій Курпатов «Щасливий за власним бажанням»;
Бертран Рассел «У пошуках щастя».

4. Вивчай іноземні мови
Знання мов розширює коло можливостей й спілкування.
Вивчати мови можна безкоштовно, й за гострої нестачі часу.

Серіали;
Ютуб-канали англійською мовою;
Пісні в плейлисті;
Додатки;
Листування в соціальних мережах;
І т.п.

5. Вір в себе!
Навіть коли всі насміхаються, навіть коли не виходить, навіть коли весь світ проти!

Пам'ятай, люди заздрять тому, що ти можеш заявити про себе, а вони - ні.

«Звісно, людям не подобається, коли ти не такий, як вони. Вони довго тебе висміюватимуть, засуджуватимуть, принижуватимуть, але все це через заздрість. Вони не можуть так, як ти, у них духу не вистачає. Простіше назвати когось психом, ніж зізнатися, що тобі страшно відрізнятися від натовпу».
- Леді Гага

6. Дій, хвали себе й нагороджуй!
Рухайся маленькими кроками. Ось побачиш, ти пишатимешся собою, усвідомлюючи, що рухаєшся в правильному напрямку.

Заведи «Журнал перемог! Записуй туди кожну дрібницю й нагороджуй себе: за маленький крок маленьким подарунком, за великий - великим. Балуй себе, влаштовуй собі Дні Краси хоча б раз на місяць.

 
7. Закінчуй день медитацією
Розслабляйтеся й заспокоюй себе в кінці дня. Адже шикарна жінка - це, перш за все, про внутрішній стан.

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Гнилі люди»: 11 ознак лицемірних людей

9 неочевидних ознак низької самооцінки у жінок. Перевір себе