Психологічний тест: перевірте свою самооцінку

Психологічний тест: перевірте свою самооцінку

Уяви, що відкриваєш власний магазин одягу й ти не обмежена ні в чому.

 

1. Де він розташований, який у нього фасад? У величезному ТРЦ, на центральній вулиці міста або взагалі у віддаленому спальному районі.

 

2. Уяви приміщення всередині, яке воно? Світле великий простір або невелике, мало освітлене приміщення, який інтер'єр у нього, якого кольору стіни?

 

3. Як виглядає вітрина, чим вона приваблює відвідувачів/покупців?

 

4. Що ти продаватимеш у своєму магазині? Чи великий асортимент представлений? Це брендові речі чи навпаки доволі доступні фірми? А може це взагалі витвори ще не відомого дизайнера або твої власні?

 

5. А тепер уяви свого першого покупця/відвідувача. Який він, якої статі, як виглядає? Як він себе веде, чим цікавиться? Чи піде він з покупкою й що ти відчуватимеш в цей момент?

 

Більше цікавих тестів можна переглянути тут

 

Перейдімо до інтерпретації:

 

1. Зовнішній вигляд й розташування, свідчать про твою самооцінку. Якщо магазин знаходиться в людному, жвавому місці, з красивим фасадом, то швидше за все ти пишаєшся собою й любиш привертати до себе увагу, бути в центрі подій. 

 

Невеликий магазинчик на віддалі, може означати те, що ти не дуже прагнеш афішувати свої здібності/таланти, ти себе дещо недооцінюєш, швидше за все ти звикла важко працювати, щоб заслужити любов й визнання. 

 

А якщо для того, щоб знайти твій магазин, треба дуже постаратися, швидше за все думка довколишніх для тебе не має особливого значення.

 

2. Світле просторе приміщення, свідчить про твою любов до життя, похмуре, сумне - про певні депресивні тенденції. 

 

Що незвичніший інтер'єр, то краще розвинене твоя уява й креативність.

 

3. Вітрина - це подача себе. Якщо на ній все найкраще та найдорожче, тобі властиво демонструвати всі свої козирі й іноді ти схильна переоцінювати власні сили та можливості. Скоріш за все, важко сприймаєш критику й навіть невеликі дрібниці можуть тебе сильно засмутити. 

 

Скромно оформлена вітрина може свідчити про недооцінення власних можливостей/талантів і, швидше за все, ти вважаєш, що треба докладати зусиль, щоб подобатися іншим. Тобі важко повірити, що тебе можуть любити, тому що ти просто є. 

 

Відсутність вітрини, може говорити про закритість та те, що ти складно сходишся з людьми.

 

4. Асортимент. Його різноманітність говорить про твої здібності. Що він яскравіший, то більший потенціал ти вже розкрила. 

 

Бідний асортимент вказує на те, що ще є над чим працювати. Розкривай свій потенціал, пробуй нове. 

 

Зовсім дешеві речі можуть означати те, що ти не дуже віриш в себе, але над якістю завжди можна попрацювати :) Якщо це ще невідомі бренди, авторські речі, це свідчить про твою креативність та небажання зливатися з натовпом.

 

5. Перший покупець. Якщо це привабливий чоловік протилежної статі, то швидше за все ти надаєш великого значення особистому життю й оцінці тебе партнером. 

 

Солідна особа, старша за тебе - тобі важлива оцінка привілейованих людей. 

 

Якщо перші відвідувачі - члени сім'ї, це свідчить про важливість оцінки тебе, твоєю ж сім'єю. 

 

А якщо ж перший покупець в цілому схожий на тебе, то швидше за все ти сама вирішуєш як тобі жити й вмієш брати на себе відповідальність. 

 

Якщо покупець пішов з покупкою, задоволений, то швидше за все й ти задоволена власним життям.


Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»