Обережно, ця фраза може змінити ваше життя!

Обережно, ця фраза може змінити ваше життя!

 

НУ І ЩО!

 

О, ця прекрасна фраза НУ І ЩО, якої навчила мене в далекому дитинстві одна відважна жінка...

 

Я тоді саме поспішала на конкурс з кращого читання поезії й впала у новому костюмі у найбруднішу калюжу. Я тоді дуже переживала стосовно того, що зараз про мене подумають і скажуть, бо переодягнутися у мене не було жодного шансу.

 

Побачивши мене, одна з вчительок одразу ж наказала мені негайно йти додому, а інша - ні.

 

- Забруднилася? Ну і що??? - здивувалася вона, - вірші ж не забула?

 

- Ні, - схлипнула я своїм червоним від плачу носом.

 

- Тоді вперед! Ти ж не костюм сюди демонструвати прийшла!

 

- Та ти тільки поглянь на неї! - обурилася перша.

 

- Ну і що??? Нормальна дитина у нормальній ситуації. Не в найгіршій, між іншим. Найгірші ще попереду. І якщо щоразу йти, то нічого не вдасться. Іди, Лілю! Читай. Інше не важливо.

 

І я пішла.

 

Через дві години я вийшла із зали.

 

Грязюка на костюмчику засохла, а в руках, які тряслися від хвилювання, була міцно затиснута книга з віршами... 

 

Я тоді виборола перше місце...

 

***

 

Зараз я часто згадую слова, які почула від цієї чудової вчительки.

 

Ну і що?

 

Що з того, що ти потрапила у велику чи малу халепу?

 

Що з того, що тебе не люблять, не приймають чи не поспішають розуміти?

 

Що з того, що життя не балує тебе своїми щедрими подарунками, про які ти так мрієш?

 

Хіба це привід опустити руки, назавжди зарахувати себе до нещасних і не висовувати носа в цей галасливий та буремний світ?

 

Хіба чиясь нелюбов - це вирок?

 

Хіба сьогоднішній програш - гарантія відсутності завтрашніх перемог?

 

Хіба чужа оцінка - причина для зниження твоєї самооцінки?

 

Хіба ті, що не бажають тобі щастя, можуть хоч якось вплинути на його появу?

 

Ну і що?

 

Так кажу я всім, дітям і дорослим, які вирішили, ніби те, що трапилося з ними, перетворює їх на невдах чи вигнанців. І я не знецінюю їхні переживання, розплутую довгі та гіркі клубки болю, шукаю правильні рішення.

 

Але...

 

Жодного шансу я не даю думкам про те, що хоч якась причина може засудити людину до хронічного відчуття себе нікчемною чи негідною щастя.

 

Жодного!

 

І не дам.

 

НУ І ЩО?

 

Це чесне запитання собі, яке замінює поверхню, яка розгойдується під ногами, на надійну платформу психологічної стійкості.

 

Будь-якого троля чи хейтера можна заткнути за пояс спокійно та без роздратування, присікаючи своїм «НУ І ЩО?» всі його токсичні спроби знайти ваші уразливі місця.

 

Продовжуйте з посмішкою після будь-яких невдач.

 

Відмовтеся від примарної ідеальності, від невротичних спроб подобатися всім, від безпорадності перед тими, хто дозволяє собі вас ображати.

 

Ну і що?...

 

Життя продовжується!

 

За матеріалами Лілії Град

Популярні дописи з цього блогу

Якщо вам хтось заздрить, то його видадуть ці токсичні фрази

Три правила мудрої жінки, яка втомилася бути «хорошою»

20 цитат Стіва Джобса, які змінять твою свідомість