21 запитання для тих, хто хоче бачити нові можливості та перспективи


Якщо щотижня чесно відповідатимете на ці запитання - ви почнете бачити нові можливості та перспективи.

1. Що нового я дізналася та що з цього впровадила в життя?
Секрет успіху простийщодня роби один крок вперед. І через рік ти досягнеш мети або опинишся до неї на 365 кроків ближче. А нова інформація допомагатиме йти швидше, простіше й ефективніше.

2. Моє найбільше досягнення за тиждень?
Коли озираєшся назад та фіксуєш свої досягнення, ти підіймаєш власну самооцінку. Завершені справи роблять нас сильнішими. Якщо ж досягнень не було, значить, час запитати себе: «Чому?» Адже ти або розвиваєшся, або деградуєш.

3. Де я зупинялася - витрачала час даремно або не діяла?
Всі це роблять, навіть мільйонери, але успіху досягають ті, хто вчасно це помічає та припиняє «гальмувати».

4. Що з того, що я відклала, слід зробити наступного тижня?
Всьому свій час. Деякі справи можуть зачекати, а інші – спричинити великі втрати, якщо їх не зробити. Такі справи є е щотижня.

5. З якою метою я хочу досягти наступного тижня, і що потрібно для цього зробити?
Це дозволить тобі поглянути на всю ситуацію в цілому й виділити пріоритети. Коли є мета, твої дії стають усвідомленішими.


6. Чи є хтось, кому я хочу подякувати?
Напевно, хтось допомагав тобі - добрим словом, порадою чи просто підтримав. Вислови свою вдячність. Можливо, це стане першим кроком до великої та плідної співпраці.

7. Найсильніше враження цього тижня?
Життя складається з того, що запам'яталося. Якщо відчутних вражень немає, значить, тиждень пройшов даремно. І ти начебто й не жила зовсім. Адже буденність стирається з пам'яті швидше.

8. Що заважає мені рухатися вперед, і як уникнути цих перешкод?
Погане оточення, шкідливі звички, негативний досвід, відсутність знань, хронічні болячки - хто або що тягне тебе за собою, не даючи діяти з максимальною ефективністю?

9. Які мої 3 головні цілі на 3 роки?
Аналіз довгострокових цілей щотижня допомагатиме тобі перевірити свій рух вперед. Або зрозуміти, що ти не рухаєтеся зовсім або рухаєшся не туди...

10. Чи є хтось, кому я можу допомогти?
Допомога іншій людині - кращий спосіб зав'язати знайомство й налагодити контакт. Хто знає, в майбутньому ця людина може допомогти вже тобі.

11. Які можливості я маю?
Нові знання, нові люди, нові події - можливості є завжди. І вони випадають тоді, коли є цілі. Визнач свої цілі й почнеш бачити можливості для їх досягнення.


12. Що я зробила для того, щоб підтримувати себе у формі?
Коли тіло наповнене енергією, все вдається набагато простіше.

13. Які кроки просунули мене вперед до цілей, і що я можу зробити вже зараз?
Сенс цього питання простий - виділити 2-3 кроки, які ти можеш зробити вже зараз. А потім, на підставі отриманого досвіду й нових знань, ти побачиш майбутні перспективи для досягнення мети.

14. Мої страхи, і що зробити для їх зменшення?
Всі люди чогось бояться. Коли ти знаєш, чого саме боїшся, то подолати такий страх набагато простіше.

15. Вирішення якої однієї справи просуне мене максимально вперед?
Ти можете імітувати бурхливу діяльність, перекладаючи папірці й роблячи дзвінки, які ні до чого не приведуть. А можете зробити одну справу й одразу просунутися вперед на кілька кроків. Визнач її та зроби.

16. Хто може мені допомогти?
Кращий спосіб виходу з патової ситуації це знайти наставника - того, хто це вже проходив. Знайдіть таку людину й запитайте у неї поради.


17. Розвиток якої однієї навички просуне мене максимально вперед?
Завжди є знання, впровадження яких допоможе тобі робити щось швидше, ефективніше, дешевше... Відповідаючи на це питання варто порівняти себе з успішнішою людиною у твоїй сфері. Що у неї є таке, чого немає у мене?

18. Скільки часу я проводжу зі своїми близькими?
Ми живемо не лише заради себе, а й заради близьких нам людей. Але часто забуваємо про це. Адже немає нічого простішого ніж поспілкуватися з ними хоча б одну годину в день.

19. Що з того, що я роблю, тягне мене назад?
Якщо ти зайшла в глухий кут і не розумієш, що робити, то дуже хорошим виходом може виявитися список «чого не варто робити».

20. Що з того, що я роблю, нікому не потрібне?
Можливо, варто припинити щось робити й краще цей час витратити на відпочинок.

21. Якби наступний тиждень був останнім в моєму житті, що я б я зробила вже завтра?
Відповідь на це питання допомагає перевірити  пріоритети у твоєму житті.

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»