Притча про «чесних» людей


Одного разу садівник прийшов до перукаря підстригтися. Коли настав час платити, перукар сказав: «Я не братиму грошей. Цього тижня я роблю зачіски на громадських засадах». Садівник подякував йому та пішов. Наступного ранку, коли перукар прийшов відкрити свій заклад, перед дверима він знайшов лист вдячності та дванадцять красивих троянд.

Наступним прийшов підстригтися пекар, але коли він хотів заплатити, перукар сказав: «Я не братиму грошей. Цього тижня я працюю на громадських засадах». Пекар, задоволений, пішов. Наступного ранку перукар побачив біля дверей лист вдячності та дванадцять смачних тістечок.


Згодом стригтися прийшов сенатор та коли зібрався платити, перукар знову сказав: Я не братиму грошей. Цього тижня я працюю на громадських засадах». Сенатор зрадів та пішов задоволений.

Наступного дня, коли перукар прийшов на роботу, біля дверей стояли дванадцять сенаторів, десятеро депутатів, п'ятнадцять радників, мер, кілька міністрів, дружина мера і шість дітей - всі на безплатну стрижку.

У цьому, й полягає різниця між звичайними людьми та членами групи «чесних» людей, які нами керують.

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

13 речей, про які треба пам'ятати, коли життя б'є тебе по голові