«Нікому ніколи нічого не пояснюй, тому що...»: геніальні слова Аль Пачіно

«Нікому ніколи нічого не пояснюй, тому що...»: геніальні слова Аль Пачіно


Добірка найкращих цитат Аль Пачіно, які розкривають його глибоку мудрість та неперевершений талант.

 

1.

Секрет в тому, щоб спілкуватися з тими, хто кращий. Битися з тими, хто сильніший. Любити того, кого не можна. І не вмирати там, де вмирають інші.

 

2.

Гордість і зарозумілість - слуги диявола. Якщо ти не зможеш керувати ними, вони почнуть керувати тобою.

 

3.

Коли тобі вже за шістдесят, то ти бачиш, що мчиш по якомусь тунелю без зворотного квитка і починаєш розрізняти вдалині гору, яка і буде твоєю останньою зупинкою. Але доки я не доїхав, мені хочеться продовжувати робити те, що я роблю.

 

4.

Перше правило - не здаватися. Друге правило - пам'ятати про перше правило.

 

5.

У дитинстві я просив бога про велосипед… потім зрозумів, що бог працює по-іншому… я вкрав велосипед і почав просити бога про прощення.

 

6.

Гроші роблять життя простішим. Якщо тобі пощастило з цим, то тобі пощастило.

 

7.

Легко обдурити око, але важко обдурити серце.

 

8.

Ніколи не переоцінюй своє значення у чужому житті.

 

9.

Вчинок завжди важливіший за слова. Людина здатна кричати дві години - і допомогти... або два роки сюсюкати - і зрадити.

 

10.

Мені не потрібна гарна дружина, за гроші я можу подарувати їй будь-яку зовнішність. Мені не потрібна багата. У мене і так є все. Мені не потрібна лагідна. Багато жінок стають такими заради моїх грошей, а тих, хто не стає, я здатний завоювати. Мені потрібна порядна дружина. Вірність та добру репутацію я не куплю за жодні гроші світу.

 

11.

Я не маю часу ненавидіти тих, хто ненавидить мене. Тому що я надто зайнятий тими, хто любить мене.

 

12.

Не поспішай розповідати про себе. Розмова про тебе почнеться, як тільки ти підеш.

 

13.

Я бачив людей з ампутованими ногами, із протезами замість ніг. Але найгірше - це ампутована душа, її жодними протезами не заміниш.

 

14.

Коли мене відштовхують, я віддаляюсь. Коли мене забувають, я ні словом, ні поглядом не нагадуватиму про себе.

 

15.

Життя - це як великий супермаркет, бери що хочеш, але не забувай - каса попереду, за все доведеться платити.

 

16.

Іноді краще бути з дияволом, якого ти знаєш, аніж з ангелом, якого ти не знаєш.

 

17.

Ти ніколи не будеш самотнім, якщо у тебе є книга.

 

18.

Тримай своїх друзів близько, але ворогів тримай ще ближче.

 

19.

Якщо раптом я буду потрібен, то я там же, де й був, коли не був потрібен.

 

20.

Нікому ніколи нічого не пояснюй - кожен все одно зрозуміє, як йому вигідно.

 

Вклад Аль Пачіно в кінематограф виходить далеко за межі його яскравих виступів. Його слова залишають незабутній слід у серцях людей по всьому світу. Ці цитати є свідченням мудрості, глибини та здатності Аль Пачіно вловлювати суть людського досвіду.

 

Яка цитата вам сподобалася найбільше? Діліться у коментарях.

Популярні дописи з цього блогу

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

13 речей, про які треба пам'ятати, коли життя б'є тебе по голові