Сучасна притча про життя та те, як його цінувати

Якось я приготував собі каву та сів послухати радіоприймач. Я крутив ручку налаштувань, доки раптом мою увагу не привернув оксамитовий голос якогось старшого чоловіка. Він щось говорив про «тисячу кульок». Я зацікавився, зробив звук гучніше та відкинувся на спинку крісла.

- Добре, - сказав ведучий, - можу посперечатися, що ви дуже зайняті на роботі. Вчора, сьогодні та завтра. Хай вам і платять багато, але за ці гроші вони купують ваше життя. 
 
Поміркуйте, ви не проводите цей час зі своїми коханими та близькими. Ніколи не повірю, що вам треба працювати надміру, щоб звести кінці з кінцями. 
 
Ви працюєте, щоб задовольнити ваші бажання. Але знайте, що це замкнуте коло - що більше грошей ви заробляєте, то більше їх хочеться й ви продовжуєте більше працювати, щоб заробити ще більше. 
 
Треба наважитися в певний момент життя запитати себе: а чи дійсно мені так потрібна ще одна кофтина чи машина. І заради цього я готовий пропустити перший танцювальний виступ моєї доньки чи спортивне змагання сина...
*****
Дозвольте розповісти вам те, що реально допомогло мені збагнути та пам'ятати про те, що головне в моєму житті.

Дивіться, одного прекрасного дня я сів та підрахував. В середньому людина живе 75 років. Я знаю, деякі живуть менше, інші більше... Але живуть приблизно 75 років. 
 
Тепер я 75 множу на 52 (кількість тижнів в році) і виходить 3900 - приблизно стільки тижнів є в нашому житті. Коли я задумався про це, мені було п'ятдесят п'ять. Це означало, що я прожив уже приблизно 2900 тижнів. І у мене залишалося тільки 1000. Тому я пішов в магазин іграшок та купив 1000 невеликих пластикових кульок. Я висипав їх в прозору банку. Після цього щотижня я витягав та викидав одну кульку... 

Я став помічати, що кількість кульок у банці зменшується, і я почав звертати більше уваги на справжні цінності цьому житті.

Немає більш дієвого засобу, ніж бачити, як зменшується кількість відпущених тобі днів!

Тепер послухайте останню думку, якою я хотів би поділитися сьогодні з вами, перед тим як обійняти мою кохану дружину та сходити з нею на прогулянку.

Цього ранку я витягнув останню кульку з моєї банки...

Тому кожен наступний день для мене подарунок. 
 
Я приймаю його з вдячністю й дарую близьким та коханим тепло і радість.

Знаєте, я вважаю, що це єдиний спосіб щасливо прожити життя.

І я ні про що не жалкую...

З мережі

Популярні дописи з цього блогу

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок

Жіноча гординя у стосунках із чоловіками

«Нікому ніколи нічого не пояснюй, тому що...»: геніальні слова Аль Пачіно