25 афірмацій для залучення удачі, щастя та любові


Якщо ви використовуватимете ці афірмації, у ваше життя обов'язково прийде ще більше щастя, достатку, удачі та кохання.
 
Оберіть стільки афірмацій, скільки бажаєте і використовуйте їх впродовж дня. Вимовляйте їх з вірою та почуттям і тоді успіх вам гарантований.

 
1.
Я магніт для грошей, здоров'я та успіху. Кожен новий день робить мене мудрішою та щасливішою.

2.
Моє життя - це справжнє свято. Я завжди рухаюся до успіху і добробуту легко й без зайвих зусиль. Мені завжди й в усьому щастить.

3.
У моєму житті все завжди відбувається найкращим чином. Здоров'я та успіх постійно оточують мене. Я наповнена радістю та безмежною любов'ю.

4.
Я легко вирішую будь-які завдання, які переді мною ставить доля. Віра в успіх завжди зі мною. Сила і воля до перемоги постійно ведуть мене до здобутків та гараздів.

5.
Я оточена Божественним світлом. Воно оберігає мене від усіх негараздів, тому все завжди відбувається найкращим чином.

 
6.
Все просто чудово. Радість та гармонія приходять до мене і я зустрічаю їх з любов'ю в серці.

7.
Всі події мого життя складаються так, як мені треба. Всесвіт любить мене і щодня піклується про мене.

8.
Енергія грошей постійно доступна мені. Вона прибуває до мене без упину і я вдячна за це.

9.
Любов знайшла мене. Я щосекунди відчуваю її присутність. Я дарую довколишнім радість і вони завжди відповідають мені взаємністю.

10.
Кожна мить мого життя - це добробут, любов, мудрість та захищеність. Я відчуваю свій зв'язок з вищими силами. Все набуває сенсу. Я знаю куди йти. Відтепер мені відкрита дорога до достатку і щастя.

11.
Я дякую Всесвіту за нескінченний потік радості, який щомиті світлою рікою ллється в моє життя.

12.
Вектор моїх думок спрямований на здоров'я. Кожна клітинка мого тіла дихає любов'ю. Кожен атом мого єства заряджений Божественною енергією. Молодість і добре самопочуття є неодмінною частиною мого життя.

13.
Мене завжди й в усьому супроводжує удача. Я свято вірю в те, що доб'юся всього, чого б не побажала. Сила любові веде мене. Сила любові завжди зі мною.

14.
Всі мої бажання виконуються швидко та легко.

15.
Кожен момент мого життя - це подарунок. Будь-яка ситуація неодмінно приведе мене до успіху. Щастя завжди поруч. Воно неминуче.

16.
Я свідомо обираю успіх, розкіш та добробут. Я відчуваю всю повноту життя. Світ любить мене, а я люблю його.

17.
Всесвіт оберігає мене. Радісні моменти наповнюють кожен мій день. Люди відчувають до мене симпатію.

18.
Я отримую блага життя звідусіль. У моєму житті постійно відбуваються чудеса і я вдячна за них.

19.
Божественне світло огортає та оберігає мене. Я випромінюю у світ вібрації добра та досконалості. Моя душа відкрита для всього найкращого.

20.
Я насолоджуюся своїм самопочуттям. Мої думки спрямовані на здоров'я, любов, достаток та щастя.

21.
Я вільна від минулого. Я живу в «тут і зараз». З моєї душі виходять промені щирості, добра та ніжності.

22.
З кожним днем, з кожною годиною, з кожною хвилиною я стаю все красивішою та привабливішою. Я розцвітаю та пахну, як найкрасивіша квітка у світі.

 
23.
Кожен мій день наповнений вібраціями любові. Я з легкістю проявляю себе і всі мої мрії збуваються якнайкращим для мене чином.

24.
Я знаю і вірю в те, що мене чекає грандіозний успіх. І весь Всесвіт допомагає мені на моєму шляху.

25.
Я дякую Всесвіту за кожен ковток повітря. Моє життя наповнене щастям і з кожним днем його стає все більше й більше.

Сподіваюся, що ці афірмації допоможуть вам досягти успіху, удачі, щастя і любові. Щиро бажаю вам всього найкращого!

Популярні дописи з цього блогу

Гороскоп на тиждень з 29 квітня по 5 травня 2024 року

9 відмінностей у поведінці розумних та обмежених людей

13 речей, про які треба пам'ятати, коли життя б'є тебе по голові