Приголомшлива притча про мовчання


Мовчання - це найсильніша зброя проти дурості.

- Вчителю, дай мені якесь завдання.
 
- Мовчи.
 
- Не зрозумів.
 
- Завдання таке. Мовчати. Не говори нічого 1 добу.
 
- Ну, мовчати, це не важко.
 
- А ти спробуй. Коли я спробував, то вже через пів години почав говорити, а потім згадував та затуляв руками рот. Так тривало постійно. 
 
Потім були моменти, коли дуже хотілося говорити, суперечити, відповідати, але я зобов'язаний був мовчати. Пізніше я розумів, що в більшості випадків й говорити не потрібно. А моє мовчання навіть приносило спокій. Менше суперечок, сварок та конфліктів. Згодом я почав звикати.
 
Мовчання - це аскеза і вона дає свої плоди. Вона збільшує волю. Спробуй.
 
Хто вміє мовчати, той володіє найвищою мудрістю. Наш мозок постійно намагається нам нав'язати емоції, завдяки яким ми часто говоримо те, чого б ніколи не сказали в спокійному стані.

Спробуйте!

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»