Маленька брехня, яку я говорю своєму чоловікові щодня

Заради його ж блага.

 

Чесність - одна з якостей, яку багато людей поставлять в список важливих складових відносин. Без чесності не може бути довіри, а без довіри не може бути любові.

 

Це правда, але насправді все трохи складніше.

 

Я заміжня вже майже 2 роки, хоча знаю свого чоловіка більше ніж 10 років. Коли ми побралися, ми вже деякий час жили разом, так що я не думала, що після весілля щось суттєво зміниться.

 

Спочатку здавалося, що й не змінилося. Було навіть прикольно називати один одного чоловіком й дружиною - хоча від цього я відчувала себе старою. Але в іншому ми продовжували жити як раніше.

 

Але щось все-таки змінилося. На емоційному рівні я більше відчувала наш зв'язок. Адже ми дали одне одному обіцянку провести все життя разом й завжди намагатися робити один одного щасливими. Звучить красиво, але ще це лякає.

 

Те, що робить щасливою мене, не завжди робить щасливим його, і навпаки. Звичайно, вся справа в компромісі й спробі знайти правильний баланс. Але іноді легше сказати маленьку брехню, ніж завжди говорити правду й «боротися за свої права» - принаймні, заради щасливого шлюбу.

 

Це проявляється, наприклад, в тому, що я говорю, ніби не заперечую, що він подивиться футбол після роботи, хоча насправді я хочу випити з ним вина й поговорити про те, як пройшов наш день. Це може засмучувати мене, але я знаю, що любить спорт й використовує цей час, щоб розслабитися й абстрагуватися від усього. Тому я обманюю і знаходжу собі інше заняття, або телефоную подрузі, якщо мені справді потрібно з кимось поговорити.

 

Іноді, звичайно, я можу обманювати про щось більше. Це відбувається досить несподівано, так що я навіть не замислююсь про це. Наприклад, чоловік часто запитує, чи щаслива я. Просте запитання, на яке я киваю головою, хоча в думках виникає список того, через що я не відчуваю себе сповна щасливою. Але якщо я озвучу це, то його просте запитання перетвориться в довгу й виснажливу розмову.

 

Я знаю, що у мене прекрасне життя, але я не можу сказати, що я на 100% щаслива. Я просто ще не досягла всього, що мені потрібно, щоб відчувати себе абсолютно щасливою. Є те, чим я пожертвувала заради свого шлюбу, проєкти, які я відклала, мрії, яких не досягла - все, щоб наш шлюб відбувся. Але я не дозволю моєму чоловікові дізнатися це.

 

Дехто може сказати, що я уникаю конфлікту, але у мене є інша причина брехати чоловікові про своє щастя.

 

Я не хочу, щоб він думав, що це його вина.

 

Я знаю, що він дуже старається зробити мене щасливою, я знаю, що він любить мене - і це все, що важливо. Я не хочу, щоб він відчував себе погано, коли я скажу йому правду, та й це не допоможе ситуації. То навіщо?

 

Говорити йому про всі мої переживання, страхи й жалі не потрібно. Тому я просто киваю, посміхаюся і чекаю, коли він мене поцілує, коли відповідає мені «Я теж».

 

І раптом всі мої переживання минають. То можливо, в цей момент, я й не брехала зовсім…

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Коли люди демонструють вам свою байдужість - вірте їм