12 простих способів позбутися негативних думок

Пообіцяй собі:

 

1.

Я буду сильною настільки, щоб ніщо не зможе порушити мій душевний спокій.

 

 

2.

Я бажатиму здоров'я, щастя та процвітання кожній людині, яку зустрічатиму на своєму шляху.

 

3.

Я намагатимусь зробити так, щоб кожна близька мені людина відчула, що в ній є щось особливе.

 

4.

Я шукатиму світлу сторону в будь-якій події, щоб зробити свій оптимізм реальністю.

 

5.

Я думатиму лише про краще, працюватиму для кращого й сподіватимусь на краще.

 

6.

Я сприйматиму успіх інших з не меншою радістю, ніж власний.

 

7.

Я забуду помилки минулого й зосереджуся на великих досягненнях майбутнього.

 

8.

Я завжди зберігатиму радісний вираз обличчя й дарувати усмішку кожному зустрічному.

 

9.

Я присвячуватиму самовдосконаленню стільки часу, щоб його не залишалося на критику довколишніх.

 

10.

Я буду надто вільною, щоб тривожитися, надто великодушною, щоб гніватися, надто сильною, щоб боятися, й надто щасливою, щоб допускати існування проблем.

 

 

11.

Я дбатиму про себе й демонструватиму цей факт світу, але не гучними словами, а винятковими вчинками.

 

 

12.

Я віритиму в те, що весь світ на моєму боці, поки я не зраджую собі.

 

Популярні дописи з цього блогу

Гороскоп на тиждень з 29 квітня по 5 травня 2024 року

9 відмінностей у поведінці розумних та обмежених людей

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок