Культ людської дурості: 5 кроків до отупіння населення
Здавалося б, від рівня інтелекту населення залежить багато - економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий та культурний прогрес. Майбутнє планети залежить від інтелектуально-розвинених людей.
Але все не так просто, і зараз ми розберемося, чому.
Людська тупість - запорука міцної економіки
Люди не полюбляють інтелектуальну працю, надто багато енергії на це потрібно витрачати, надто дискомфортні відчуття викликає.
Рекомендую прочитати:
Світ хоче, щоб ви залишалися тупими, так простіше продати продукти й послуг
Набагато простіше замість того, щоб почитати розумну книжку, піти розважатися в найближчу пивну, а може, замовити піцу, або просто посидіти в Інтернеті.
Тупою людиною легше керувати: вона НЕ висловлюватиме своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує.
Її легше обвести навколо пальця брехливими обіцянками, «напхати» авторитетною думкою липових інформаторів.
А ось освічена людина - найгірший покупець й пряма загроза економіці.
Свідомому громадянину не потрібні круті тачки чи дорогі смартфони для підтримки почуття власної важливості, його мислення самодостатнє, тому він не женеться за примарними трендами.
Виходить, що вищий рівень освіченості має людина, то менше вона залежна від моди, суспільних стереотипів й споживчого мислення.
Така людина не приносить економіці вигоди, на ній важче заробити.
Щоб отримати покірне стадо, треба відучити людей думати й аналізувати.
І найпростіше це зробити в такий спосіб.
5 кроків до отупіння населення:
1. Насадження стереотипів і шаблонів мислення
В жодному разі не можна дозволити людині думати власною головою, це шкідливо!
Краще постійно транслювати в мас-медіа «авторитетні» й «такі, що не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів й музикантів…
Навіщо простій людині думати.
Вона ж ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили лідери думок.
2. Забезпечення великою індустрією розваг
Щоб народ не мав часу для саморозвитку, його треба забезпечити величезним спектром розваг та відпочинку: клуби, кіно, кафе, торгово-розважальні комплекси, інтернет-майданчики й, природно, алкоголь.
У людини не має залишатися часу на себе, вона має бути максимально зайнята!
Сотні розважальних телешоу, серіалів, комп'ютерних забав допоможуть «розслабитися» після напруженого робочого дня.
З усіх екранів має линути епатаж, еротика, тупий гумор й неадекватність.
Це дозволить дезорієнтувати увагу людини, притупить почуття самозбереження й зробить маріонеткою в руках великих корпорацій.
3. Низькопробний гумор, гра на сексуальних інстинктах
Як зняти щоденну напругу?
Завалити медіапростір тупими картинками, мемами, відосіками чи порнушкою.
Хай народ отримує хороші емоції, підсаджується на придуркуватий гумор й вульгарні комедії, перегляд яких не вимагає розумових зусиль.
А населення непомітно деградує, обростаючи ледачим жирком.
4. Підживлення почуття значущості та унікальності кожного
Немає кращого споживача, ніж людина, яка прагне самоствердитися, виокремити свою несхожість на фоні більшості.
Такими людьми рухає намагання постійно підживлювати почуття власної важливості.
Вони прагнуть мати найстатусніше авто, найексклюзивніший одяг, наймодніший гаджет та купу іншого коштовного барахла.
Їм здається, що вони особливі й значущі, що вони отримують від життя найкраще.
Купівля дорогого мотлоху допомагає подолати стрес, й уособлює сенс існування та життєві досягнення.
5. Пропаганда чорно-білого мислення
Існує лише біле і чорне, хороше і погане, правда і брехня - іншого не дано, жодних нюансів чи відтінків.
Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки власного мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності в важливих питаннях.
Більше немає потреби оцінювати події з різних сторін, все заздалегідь вирішено кимось згори!
До чого призводить культивування дурості?
За допомогою мас-медіа заохочується розвиток таких якостей громадян, які допомагають виростити ідеальних споживачів.
Людей провокують керуватися низинними бажаннями, маніпулюють їх інстинктами, грають на емоціях.
Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав'язаним ідеалам краси й привабливості, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самозакоханість й переконаність у власній винятковості.
Ідеальний споживач повинен рівнятися на стереотипи й світові тренди замість того, щоб дослухатися до себе й спиратися на власні реальні потреби.
Купуй більше, думай менше, відповідай нашим очікуванням про тебе!
Ідеальна маса йде на поводу у красивих картинок, ставить на перше місце «хочу», перестає піклуватися про природу й ближніх.
Вона надто засліплена власним «я», вона немає часу та потреби думати про майбутнє...