Притча про каву

 

Одного разу до батька прийшла дочка та з сумом сказала:


– Тату, я так втомилася, у мене дуже важке життя, постійні труднощі й проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил… Що мені робити?

Батько замість відповіді поставив на вогонь 3 однакових каструлі з водою, в одну кинув моркву, в іншу - яйце, а в третю насипав каву.

Через деякий час він вийняв з води моркву та яйце і налив в чашку кави з третьої каструлі.


– Що змінилося? – запитав він у своєї дочки.

– Яйце та морква зварилися, а кава розчинилося у воді – відповіла вона.

– Ні, доню, це лише поверхневий погляд на речі. Подивися – тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою та піддатливою. Крихке та рідке яйце стало твердим. Зовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однакових несприятливих обставин – окропу.

Так і люди – сильні зовні можуть розклеїтися й стати слабаками там, де крихкі та ніжні лише затвердіють і зміцніють …


– А кава? – запитала дочка.

О! Це найцікавіше! Кава повністю розчинилися в новому ворожому середовищі та змінила його – перетворивши окріп в чудовий ароматний напій.

Є особливі люди, які не змінюються через обставини – вони змінюють обставини та перетворюють їх на щось нове й прекрасне, отримуючи користь і знання з ситуації, що склалася…

Популярні дописи з цього блогу

Гороскоп на тиждень з 29 квітня по 5 травня 2024 року

9 відмінностей у поведінці розумних та обмежених людей

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок