Чого боїться жінка



Дійсно гідний погляд на життя!

Мені плювати на всі ці стереотипи, які нам нав'язує суспільство…

Звідси всі комплекси і страхи жінки - страх постаріти, страх бути собою, справжньою, страх втратити те, чим обдарувала нас колись юність, - свіжість, привабливість, витонченість, пристрасність ...

Так ось, я від усіх цих пунктиків вільна. Мені все одно. Завжди дотримувалася принципів безстрашності. Безглуздо боятися неминучого. Ось я і не боюся.

Старість, звичайно, схожа на винесення смертного вироку. Тут вже нічого не поробиш. Але до свого ешафоту я хочу дійти бадьорою ходою, з посмішкою і келихом вина в руці. А не плестися, ухиляючись і прикидаючись кимось іншим.

Фанні Ардан, французька актриса, приклад неймовірного таланту, вродженого аристократизму та істинної жіночності
_______________________ 

Вас може зацікавити:

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»