Влучні та подекуди дуже смішні висловлювання Скрябіна на усі випадки життя

Ти назавжди в наших серцях...

Він казав, що «рахувати дати - то є ідіотська традиція»…. 
 
Але ми пам'ятаємо...

 

Скрябін завжди говорив те, що думає, і багато його висловів давно розібрані на цитати.

Ось кілька влучних і подекуди дуже смішних висловлювань Андрія Кузьменка на усі випадки життя:

1. 
Колись мені часто давали поради. Я не прислухався, бо був дурний. А тепер не прислухаюся, бо вже мудрий. Тоді тратив час на то, шоб обламати собі роги. Тепер заставляю себе прислухатися до порад людей, які досягли більше, чим я.

2. 
Мій дім - єдине у світі місце, де мене люблять і чекають незалежно від того, хто я і скільки заробляю. Я ніколи не зраджу найближчих мені людей.

3. 
На першому місці в мене сім’я, однозначно. Пояснюю тим баранам, які не розуміють, що так є. Тільки сім’я готова тебе прийняти після самих ганебних твоїх вчинків в самому ганебному твоєму стані.

4. 
Патріотичні пісні треба писати весь час, а не тоді, коли їх писати треба. Бо до того, як в країні таке сталося, ніхто їх не писав, а зараз всі стали такими патріотами - понадівали собі вишиванки і поналіплювали їх на машини. Їх ще «вишиватниками» називають. Начепив вишиванку - і вже думаєш, шо все помінялося. Та вишиванка має бути десь глибше, зашита мамою і татом…

5. 
Краще бути оптимістом, який нічого не знає, ніж загинатися і ростити собі горб від того, що навколо одні проблеми.

6. 
Чим більше хочеш взяти від життя - тим менше воно хоче тобі дати.

7. 
Кожен поважаючий себе українець має хоч раз в житті посадити дерево, виростити сина і з’їздити в Єгипет.

8. 
Щоб зберегти психічне здоров’я, треба обмежити коло спілкування і залишити в ньому лише тих людей, які справді тобі потрібні.

9. 
Слово «курва» поляки вживають настільки часто, що воно ними не помічається, а в нашій мові замість нього придумали кому.

10. 
Люди! Гарного вам дня, хоч я навіть не знаю, що сьогодні - вівторок, чи субота та пофіг, вбивайте хамство посмішкою.

11. 
Змінюйте світ на краще, піклуйтеся про нього, тому що ви в ньому живете!

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

13 речей, про які треба пам'ятати, коли життя б'є тебе по голові