Як навчитися любити себе та бути красивою


Шлях до краси й стрункої фігури для кожної людини повинен починатися з любові до себе. Адже коли ви себе не любите, складно зробити перший крок назустріч своїй мрії. Складно виділити час на догляд за шкірою чи волоссям, але легше нарікати на погану спадковість. Складно перестати об'їдатися та почати займатися фітнесом. Зате легше скаржитися на те, що особисте життя ніяк не налагоджується через надмірну вагу.

Щоб щось змінилося у вашій зовнішності на краще, потрібно перестати скаржитися й шукати причини невдач зовні себе. Лише цілеспрямовані дії можуть привести до успіху. А змусити себе діяти може лише та людина, яка по-справжньому себе любить.

Згадайте такі моменти в житті, коли заради уваги коханої людини ви готові були зробити багато. Заради добробуту дітей батьки часом готові згорнути гори, але не завжди здатні виділити час для себе.

Якщо є бажання можна знайти час, щоб зайнятися своїм здоров'ям й фігурою. І це повернеться сторицею і для ваших дітей, і для ваших коханих в тому числі. Адже коли ви задоволені собою, то й близьким ви здатні більше подарувати любові та радісних емоцій.

Любов до себе - важливий фактор в досягненні успіху.

Як же навчитися любити себе та змінити свою зовнішність, здоров'я і життя в цілому на краще? Для цього необхідно зробити кілька кроків.

1. Припиніть себе критикувати та ненавидіти
Прийміть себе такою, яка ви є. Для цього підійдіть до дзеркала, подивіться на своє зображення і скажіть: «Я приймаю себе такою, яка я є, з усіма перевагами й недоліками. Я маю право бути такою, яка я є. Я люблю себе у всіх своїх проявах ».

2. Прийміть рішення змінитися на краще
Скажіть собі: «Я достойна всього найкращого. Я готова до позитивних змін у своєму житті. Я розумію, що якщо скину зайву вагу (або почну доглядати за своєю шкірою), то стану привабливішою, здоровішою та успішнішою. Сьогодні, зараз я приймаю рішення почати піклуватися про себе. Я обіцяю зробити все залежне від мене, щоб досягти поставленої мети (тут бажано озвучити конкретну мету)».

3. Говоріть про себе виключно в позитивному значенні
Негативні думки мають властивість матеріалізуватися. Якщо ви постійно твердитимете собі: «Я - негарна. Я - товста», то від цього навряд чи щось зміниться на краще. Підходьте вранці до дзеркала, а говоріть: «Я - найкрасивіша. Я - найстрункіша. Я - найчарівніша. Я - найкраща... Я - най-най...»

4. Хваліть себе за кожен успіх
Зробили вранці зарядку? Негайно похваліть себе: «Яка я молодець. Я все можу. В мене все виходить». Зуміли скоротити споживання цукру, здоби в щоденному раціоні та замінити їх свіжими фруктами? Скажіть собі: «Я - розумниця. У мене чудова сила волі. Я на вірному шляху до стрункої фігури». Знаходьте нагоду для похвали щодня.

5. Робіть собі подарунки
Досягли якоїсь вагомої мети (наприклад, знизили вагу на 5 кілограмів), відзначте це приємним подарунком. Ви можете подарувати собі нову річ, чи сходити в кіно. Або порадуйте себе якоюсь приємною дрібничкою.

6. Будьте терплячі та наполегливі
Якщо щось у вас не одразу виходить, не варто впадати в депресію. Краще проаналізуйте попередні дії та подумайте, що ще можна зробити для досягнення успіху.

Виконуйте послідовно всі шість кроків, і ваша самооцінка значно підвищиться. Покращаться й ваші стосунки з довколишніми людьми. Ви зрозумієте, що піклуватися про себе - приємно й корисно.