30 мудрих порад сину, які варто знати всім

 

Ніколи не сперечайся з тими, хто не вміє сумніватися 

 

1. 

Ніколи не сперечайся з тими, хто не вміє сумніватися.

 

2. 

Навіть у молодості є термін придатності.

 

3. 

Перше кохання рідко буває останнім.

 

4. 

Не пий все одразу, розтягни до вісімдесяти.

 

5. 

Ніколи не пізно стати щасливим. Згадай, що ти з'явився у мене в 40 років.

 

6. 

Навіть в непроникній темряві є дірочки зірок.

 

7. 

Краще вчитися, ніж вчити.

 

8. 

Коли вже повторюватимеш мої помилки, хоча б роби це зі смаком.

 

9. 

Для твоєї ж користі не пишу, хто вбив Лору Палмер. Обов'язково подивись.

 

10. 

Все, що розповідала про мене твоя мама, правда. Я вже й сам вірю в те, що вона розповідає про мене.

 

11. 

Цікаво, яким ти мене запам'ятаєш. Якщо тобі байдуже, то краще в тому синьому костюмі, він мені пасує.

 

12. 

Якщо у твоїх спогадах я буду бурчати щось демотивуюче, подумки заткни мені рот. Я дозволяю.

 

13. 

Як вистоїш, коли всі проти тебе -

Упали духом і тебе клянуть,

Як всупереч усім ти віриш в себе,

А з їх зневіри також візьмеш суть…

 

Стоп, здається, це вже десь було...

 

14. 

Не довіряй худому кухарю.

 

15. 

При плануванні завжди залишай місце для дива.

 

16. 

Молися так, як молиться ліс - гілками рук, піднятими у віковому мовчанні.

 

17. 

Не порівнюй. У будь-якому випадку другий такий же, як і ти, Богу не потрібен.

 

18. 

Збираючись грати на струнах чиєїсь душі, не забудь помити руки.

 

19. 

У найяскравіших обгортках зазвичай найнесмачніші цукерки.

 

20. 

Найчастіше про героїзм розпинаються боягузи. А герої лежать мертві.

 

21. 

Все найголовніше починається там, де закінчуються слова.

 

22. 

Навіть після геніальних нот завжди настає тиша.

 

23. 

Головний суперник любові - НЕ ненависть, а лінь. Головний суперник життя - НЕ смерть, а страх.

 

24. 

Проходь повз тусовки, де тримають келихи, відкопиливши мізинчик.

 

25.  

Якщо над тобою будуть вивищуватися, ввічливо поцікався: п'єдестал НЕ тисне?


26. 

Вчися співчувати. Це важка наука. Людину в горі не треба лагодити, її треба обійняти.

 

27. 

Весна не вічна. Вічне передчуття весни.

 

28. 

Мрії прекрасні, поки нездійсненні.

 

29. 

Щастя малюється аквареллю, а не мастилом.

 

30. 

І, як сказав старий клоун молодому: бійся надто серйозних людей.


За матеріалами: Олег Батлук

Популярні дописи з цього блогу

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок

Жіноча гординя у стосунках із чоловіками

«Нікому ніколи нічого не пояснюй, тому що...»: геніальні слова Аль Пачіно