Притча про нещасну курочку

Притча про нещасну курочку


Якщо ти не задоволена своїм життям, то обов’язково прочитай цю притчу!

 

Маленька сіра Курочка сиділа на галявині поруч зі своїм курником і дуууже сумувала:

 

- Я така бідна, нещасна. Півні мене зовсім не розуміють, кури мене ображають. В курнику темно, страшно, порожньо і сумно.

 

Так вона сиділа і страждала.

 

І раптом повз неї пролетіла велика біла Птаха. Вона почула слова Курочки, приземлилася поруч й промовила:

 

- Не сумуй, Курочко. Хочеш, я тобі допоможу полетіти в чудову країну, де ти будеш дуже щасливою?

 

- Ні, - сказала сіра Курочка. - Це неможливо - кури не вміють літати.

 

- Та це не проблема! - відповіла біла Птаха. - Я навчу тебе.

 

- Ні, - сказала сіра Курочка. - У мене замалі крила для цього.

 

- Не переживай, - промовила Птаха. - Хочеш, я посаджу тебе собі на спину, й ми полетимо разом?

 

- Ні, - зітхнула сіра Курочка. - А коли я прилечу туди, де я житиму?!

 

- Не турбуйся, - заспокоїла її біла Птаха. - Я допоможу тобі влаштуватися. У тебе буде житло.

 

- Ні, - відповіла Курочка. - Що я робитиму там одна? Мені буде сумно.

 

- Не хвилюйся, - усміхнулася біла Птаха. - Я допоможу тобі знайти півника.

 

- Ні, - сказала сіра Курочка. - А що як цей півник виявиться злим, недобрим, а потім зрадить мене?

 

- Не переживай, - зітхнула біла Птаха. - Я навчу тебе жити так, щоб у твоєму житті зустрічалися лише достойні півні.

- Ні, - заперечила Курочка. - Таких півнів не існує.

 

- ТА ПІШЛА ТИ ДО СРАКИ! - закричала біла Птаха й полетіла геть...

 

А маленька бідненька сіренька Курочка вчергове переконалася, який несправедливий світ, в якому вона живе та як погано до неї ставляться довколишні.

Популярні дописи з цього блогу

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок

Жіноча гординя у стосунках із чоловіками

9 відмінностей у поведінці розумних та обмежених людей