7 фактів про покоління Z, які допоможуть краще зрозуміти сучасну молодь


Дізнайтеся, чим відрізняються від старших діти, народжені між другою половиною дев'яностих та другою половиною двотисячних.

1. Вони не пам'ятають, яким було життя без інтернету
Представники покоління Z, або центеніали, - перші справжні «цифрові аборигени». Вони з дитинства знайомі з інтернетом, соціальними мережами, Селфі та Wi-Fi. Вони звикли розмовляти за допомогою відеозв'язку, а перші ігри освоїли на мобільному телефоні.

Дорослішаючи в таких умовах, вони навчилися легко збирати та перевіряти інформацію з багатьох джерел. Для них технології - невіддільна (частина/ознака) частина повсякденного життя, а між онлайн і офлайн досвідом немає чіткої межі.

2. Вони швидше відволікаються
Центеніали звикли жити у світі постійних апдейтів, повідомлень та безперервного потоку новин. Так, вони швидше обробляють інформацію, а й відволікаються теж швидше. Хоча вчені спростували популярний міф про те, що сучасні люди можуть концентруватися лише 8 секунд, центеніалам дійсно може бути важче впродовж довгого часу залишатися зосередженими на чомусь одному.

Проте покоління Z - чемпіони з багатозадачності. Вони можуть одночасно працювати за комп'ютером, шукати інформацію на телефоні або планшеті й робити записи в блокноті. Або виконувати домашнє завдання на ноутбуці, сидячи перед телевізором й розмовляючи з кимось через месенджер. Попереднім поколінням в цьому плані їх не наздогнати.


3. Їм зручніше вчитися онлайн, а не традиційними методами
Центеніали вважають, що необов'язково наймати репетитора, щоб підтягти якийсь предмет або освоїти вміння, адже всього можна навчитися на YouTube. Вони звикли до онлайн-курсів, подкастів і DIY-відео. Їм легше засвоювати інформацію з цифрових джерел, ніж з підручників.

4. Вони хочуть стати підприємцями
Некомерційна організація Girls With Impact досліджувала інтереси та погляди молодих людей у віці 13-22 років. Виявилося, 44% центеніалів в майбутньому бачать себе керівниками власних компаній. 60% сказали, що хочуть особисто створити щось інноваційне. А майже 30% опитаних вважають, що запуск свого бізнесу або продукту найкраще підвищує впевненість в собі.

5. Вони ширше сприймають свою ідентичність
Центеніалам не потрібно навішувати на себе якийсь ярлик. Вони експериментують з різними способами бути собою й одночасно відносять себе до декількох груп, наприклад етнічних. А ознаки, які традиційно були основними (гендер, сексуальна орієнтація, расова приналежність), в їх поколінні все більше переглядаються й інтерпретуються по-новому.


6. Вони по-іншому ставляться до споживання
За даними міжнародної консалтингової компанії McKinsey, для покоління Z споживання - це доступ до чогось, але не обов'язково володіння цим. Таке ставлення поступово поширюється й на попередні покоління. Цінністю стає необмежений доступ до послуг (каршерінг, відео- і аудіострімінг, сервіси з підписки). Продукти перетворюються в послуги, а послуги об'єднують безліч користувачів.

Споживання стає засобом самовираження. На відміну від попередніх поколінь, яким важливо було купувати речі певних брендів, щоб відповідати тій чи іншій групі, центеніали більше цінують персоналізацію. Вони готові платити за те, що підкреслює їх індивідуальність.

До того ж представникам нового покоління важливо, щоб бренд був етичним і екологічним. Центеніали вважають, що дії компанії повинні відповідати її ідеалам. Причому це поширюється на виробників, постачальників і всіх партнерів організації.

7. Вони збираються змінити світ
Центеніали усвідомлюють тривожну ситуацію у світі та глобальні проблеми сучасності. Вони активно виступають за зміни в суспільстві й хочуть зробити свій внесок. За даними Girls With Impact, майже дві третини опитаних прагнуть вплинути на проблему, яка їм небайдужа. В першу чергу це екологія, права людини, скорочення бідності й рівноправність. При цьому мало хто збирається для досягнення мети ставати політиком (всього 4%). Зате 60% хочуть особисто створювати інновації.

Популярні дописи з цього блогу

Якщо ти вже вирішила піти, то йди лише один раз: 8 дорогоцінних заповідей для жінок

Жіноча гординя у стосунках із чоловіками

«Нікому ніколи нічого не пояснюй, тому що...»: геніальні слова Аль Пачіно