Притча про порожній човен

 

Ця чудова й повчальна історія навчить вас, як правильно реагувати на образи та злість довколишніх.

 

Прийшов якось учень до старого мудреця - злий та засмучений, ніяк не може заспокоїтися.

- Що трапилося? - запитав його вчитель.

 

- Я йшов до тебе, й по дорозі випадково зачепив перехожого. Попросив вибачення у нього, а він обізвав мене останніми словами. Так прикро. За що?

І вчитель у відповідь розповів йому свою історію.

- Знаєш, коли я був молодим, любив плавати на човні. У мене був маленький човен, я сідав в нього й годинами плавав уздовж берега. Розмірковував, споглядав красу довкола.

І ось, одного разу, я сидів в човні: заплющив очі й медитував, насолоджуючись тишею. І раптом відчув удар по борту. Я страшно розлютився. Приготувався висловити людині, яка мене потурбувала, все, що я про неї думаю. Розплющив очі й побачив, що човен порожній.

 

Мені не було куди виплеснути свій гнів.

 

Тому я заплющив очі й знову віднайшов внутрішній спокій.

Порожній човен навчив мене простої істини: якщо хтось намагається образити мене, я кажу собі: «І цей човен порожній».

 Сподобалася притча? 

Поділися нею з друзями

Популярні дописи з цього блогу

Якщо вам хтось заздрить, то його видадуть ці токсичні фрази

20 цитат Стіва Джобса, які змінять твою свідомість

Як спілкуватися з людьми, які вважають себе кращими за інших