Як побороти жалість до себе



Жалість до себе - емоція, заснована на інстинкті самозбереження. Жалість покликана зберегти кордони особистості. 
Щоразу, коли ви опускаєте руки, коли відступаєте - здобуває перемогу жалість. 
Насправді можна жити без жалю, досягнувши цього, людина перетворюється на танк. 
Розвиток особистості можливий лише в безжальному стані. 
Встаньте на бігову доріжку. Почніть бігти. Не швидко. Просто біжіть.
Не ставте собі обмеження ні за часом, ні за дистанцією. 

Біжіть. 

Ви біжите назустріч своїй жалості. 
Минуло 5 хвилин, потім 10. 
Жалість запускає свого першого розвідника у вигляді розуму, який говорить:
- Годі, на сьогодні досить, поборешся з жалістю завтра.

Біжіть далі. 

Легка втома входить у тіло й розум продовжує діалог:
- Ну все, три кілометри з першої спроби, востаннє ти бігав 10 років тому. Молодець, можеш пишатися собою. 

Біжіть. 

Діалог стає все голоснішим.
- А кому і що ти намагаєшся довести? Ніхто цього не бачить, ніхто не оцінить. Ти ідіот. Не можна так відразу навантажувати організм.
Не зупиняйтесь. Тіло втомлюється все сильніше й сильніше.
- Слухай, мені вже боляче. Все досить. Я не можу більше. Я втомився. Ти б на себе з боку глянув. Ганьбишся, біжиш, як кульгава бегемотиха. Уже всі дивляться на тебе й думають, який ти дурень.

БІЖІТЬ !!!

- Я хочу в душ, хочу відпочити. Підемо, поїмо чогось смачненького. Досить бігати, пішли в кіно. Мені погано. 

Біжіть. 

Відмовляє тіло, але біжіть.
- Будь ласка. Досить! Мені погано. Я зараз помру. Мені мене ШКОДА.

Біжіть. 

Біг заради бігу. Хочеться плакати - плачте. Хочеться кричати - кричіть. Але продовжуйте бігти.
І раптом, бігти стає легко, відкривається друге дихання. ви відчуваєте свободу.  
Разом з тим, знову з'являється й жалість…
- Молодець! Все, ти мене переміг. А тепер пішли в кіно.
Біжіть. 

Жалість повертатиметься знову й знову. Вона обманюватиме вас, сіятиме сумніви й буде всіляко спокушати. 
Щоб не сталося - продовжуйте бігти. Ваше тіло сильніше, ніж ваша жалість. Одного разу, ви станете порожнім. Ваш біг буде просто бігом. Без жалю.

І так у всьому. Скрізь, де опускаються руки, скрізь, де, як вам здається, з вами поводяться не справедливо, всюди, де лінь змушує відступити. Шукайте місце без жалю. Тренуйте себе. У відносинах,  в роботі...
Станьте безжальним. Безжальним до самого себе.

Популярні дописи з цього блогу

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

Оберіть фігуру та дізнайтеся про себе «приховану правду»