Найкращі статті блогу

ТИСНИ ТУТ

7 ситуацій, які багато розкажуть про людину

 
 1. Як людина спілкується з обслуговуючим персоналом

 

Словосполучення «обслуговуючий персонал», хоч і зрозуміле, однак, не дуже коректне. Просто не існує такої роботи, яка не має кінцевого споживача. 


Отже, сьогодні офіціант приносить вам їжу, а завтра ви пишете оновлення для сервісу, яким він користується. 

 

Якщо й допустити, що існує якась малошанована професія, то це явно не продавець чи покоївка, а скоріше інфошахраї.

 

Інфошахраї - порівняно новий термін, який позначає людей, які продають! інформаційні продукти, які не мають жодної практичної цінності. Більшість з них називає себе бізнес-тренерами, коучами, експертами або консультантами. По суті такі інформаційні послуги - це пусті розмови про власні успіхи та успіхи людей, які скористалися їхніми продуктами/послугами. Провідні «інфошахраї» мають розкручені профілі в соцмережах, через які комунікують потенційними з клієнтами.

 

Такі інформаційні бізнесмени роблять акцент на особистий бренд. Демонструють ознаки власного успіху та схвальні відгуки клієнтів. Завдяки добре продуманій стратегії такі команди вправно пускають пил в очі довірливим споживачам й знаходять серед них своїх клієнтів, готових платити немалі гроші за їхні послуги.

 

А в чесній роботі не може бути нічого ганебного!

 

Відрізняє сервісну професію від будь-якої іншої правило «клієнт завжди має рацію». І деякі люди ним зловживають. У звичайному житті така людина може бути дуже милою та приємною, але варто їй зайти в магазин чи ресторан - її начебто підмінили. Вона заявляє надумані претензії, лихословить та загалом спілкується зі співробітниками закладу, як господар життя. У більшості випадків жертва стійко витримує такі нападки, тому що від цього залежить, чи матиме вона роботу. 

 

Така поведінка яскраво ілюструє, як насправді людина хотіла б спілкуватися з іншими. Просто з тими людьми, від яких хоч якось залежить її становище й кого вона вважає рівними собі, - вона носить маску. Але щойно обставини зміняться, з таким ставленням ризикуєте зіткнутися й ви.

 

2. Як людина висловлюється про інших

 

Якщо хочеш дізнатися про людину, не слухай, що про неї говорять інші. Краще послухай, що вона каже про інших!

 

Так чи інакше, пліткують усі. Зрештою, основний шлях передачі даних століттями був саме таким - з вуст у вуста. Але люди можуть розповідати різну інформацію та подавати її теж по-різному. Хтось справедливий у своїх судженнях, дотримується фактів, мінімізує домисли, не розкриває чужих секретів. Ну а хтось - з задоволенням копається у брудній білизні та переказує гидоту, у тому числі й вигадану (пропоную прочитати про лицемірних людей). 

 

Відповідно, якщо ви чуєте з вуст людини лише гидоту про інших, будьте обережні. Малоймовірно, що для вас вона зробить виняток: якщо з рота вилітають лише жаби, на троянди вони не перетворяться ніколи.

 

3. Як людина поводиться, коли вип'є

 

Спиртне посилює ефект дії гамма-аміномасляної кислоти (ГАМК) - основного гальмівного медіатора нервової системи. Тому рухи й мова людей, які випили, сповільнюються, і контролюють вони свою поведінку гірше. 

 

Не випадково кажуть: що у тверезого на умі, то у п'яного на язиці. Так що часто під час застілля людина, яка зловживає алкоголем, відкривається з іншого боку. Втім, необов'язково, що ця інша сторона вам не сподобається.

 

4. Як людина поводиться, отримавши владу

 

Дай людині владу, й ти дізнаєшся хто вона!

 

Для одних людей влада - це відповідальність. Вони розуміють, що від їхньої поведінки залежить добробут інших, тому намагаються бути ще кращими у всьому, думати не лише про себе. Для інших це нагода зняти з себе всі обмеження та проявити тиранські замашки: і хай тільки хтось спробує сперечатися, його доля залежатиме від рішення деспота. 

 

Щоб лакмусовий папірець влади спрацював, людині необов'язково ставати главою держави чи керувати великою компанією. Її негативна сторона може проявитися й у звичайних побутових ситуаціях, наприклад із сім'єю, яка від нього матеріально залежить, або з другом, якому потрібна допомога.

 

5. Як людина реагує на стрес

 

Дехто вважає, що існують лише дві відповіді на стресову ситуацію: «бий» або «біжи». Ці інстинктивні реакції загалом хороші, але з розвитком людства їх стало замало. 

 

Наприклад, немає жодного сенсу бити чи бігти, якщо на роботі дедлайн. А тому реакцій на стрес стало більше: додалися «замри», «догоджай» і навіть «співпрацюй». Загалом, у стресі люди поводяться по-різному. Це не характеризує їх як поганих чи добрих, тому що реакція не є питанням миттєвого вибору. Але ви можете оцінити, наскільки вам комфортно з людиною в такі моменти, чи схожі ви або доповнюєте один одного. А може, ваші реакції настільки різні, що вам взагалі не по дорозі.

 

6. Як людина поводиться під час сварки

 

Хочеш дізнатися про людину, зачепи її. Людина - це посудина: чим наповнена, те й почне вихлюпуватися!

 

Сварка залежно від причини може викликати у людини коктейль різноманітних емоцій: гнів, смуток, заздрість, страх. Тому в розпалі дискусії люди часто роблять й кажуть те, що за інших обставин не сказали й не зробили б, намагаються помститися, переходять до фізичного впливу. Побачивши, на що людина готова піти в такі моменти, ви можете побачити її справжнє лице.

 

7. Як людина ставиться до чужого успіху

 

В одному відомому анекдоті чоловік знайшов джина, який пообіцяв дати йому все, що той попросить, але за однієї умови, що його сусід отримає вдвічі більше. У результаті чоловік попросив у джина, щоб той виколов йому око.

 

Цей анекдот досить точно описує тип людей, які болісно переживають чужі досягнення, навіть якщо самі у доволі успішні. Вони лихословлять, шукають недоліки, знецінюють (пропоную прочитати чому деяким людям боляче від того, що у вас щось або десь добре).

 

Зрозуміло, що це швидше захисна реакція та спроба впоратися з букетом власних недоліків та переживань, включаючи заздрість та незадоволення собою. Але якось під роздачу можете потрапити й ви.

Популярні дописи з цього блогу

7 небезпечних ілюзій, з якими варто попрощатися до 40-ка років

Три правила мудрої жінки, яка втомилася бути «хорошою»

10 речей, за які жінка не повинна просити вибачення. Ніколи