Тест для «вимірювання» жіночої самооцінки

Тест для «вимірювання» жіночої самооцінки

Як визначити, чи достатньо ти цінуєш себе? 

 

Рекомендую прочитати:

Як стати самодостатньою: 10 правил впевненої в собі жінки

 

Пропоную простий тест для «вимірювання» рівня самооцінки. Тобі достатньо відповісти ствердно чи негативно на 30 запропонованих питань та підрахувати підсумок. Результат може тебе дуже здивувати.

 

Прочитай запитання й відповідай «так» або «ні». За кожну відповідь «так» став собі 1 бал, за відповідь «ні» - 0 балів. Після всіх питань підрахуй загальну кількість балів та дивись результати в кінці тесту!

 

1.

Я намагаюся не виходити з дому без належного зовнішнього вигляду (макіяж, укладка, пристойний одяг), навіть якщо треба дійти до сусіднього магазину.

 

2.

Мене дратують люди-задаваки, які вважають себе кращими за всіх.

 

3.

Батьки рідко говорили мені, що я їхній скарб і щастя.

 

4.

Батьки рідко балували мене просто так, нізащо.

 

5.

Мені соромно просити про послугу, навіть якщо людина сама зголошується допомогти.

 

6.

Я почуваюся зобов'язаною за приділену мені увагу та допомогу.

 

7.

Якби я виграла в лотерею, найперше я накупила б подарунків своїм рідним та близьким!

 

8.

Я засмучуюсь, коли дорога мені людина відмовляється від моєї допомоги.

 

9.

У дитинстві мене помічали й хвалили лише коли я робила щось хороше: за навчання, роботу по дому.

 

10.

Мене дуже засмучує, коли я стараюся для людей, а вони потім не відповідають тим самим.

 

11.

Я намагаюся заслужити любов і гарне ставлення.

 

12.

Мені важливо, щоб мене приймали та схвалювали.

 

13.

Мене недостатньо цінують на моїй роботі.

 

14.

Терпіти не можу невдячність.

 

15.

Я ніколи не напишу чоловікові перша, тому що не хочу здатися нав'язливою чи надто закоханою.

 

16.

Мені складно отримувати задоволення і радіти життю, коли я самотня.

 

17.

Мені бракує тепла, ласки, уваги, поваги…

 

18.

Для рідних та друзів намагаюся робити все, що просять, навіть якщо мені незручно чи бракує часу.

 

19

Мені дуже важливо, щоб я подобалася людям.

 

20.

Є, як мінімум, одна людина, якій дуже хотілося б показати, що дарма вона мене не цінувала свого часу...

 

21.

Я завжди намагалася добре вчитися, вигравати змагання, олімпіади, здобувати перші місця.

 

22.

Бути першою - значить бути кращою.

 

23.

Людину завжди люблять за щось.

 

24.

Не люблю самоту, особливо ввечері.

 

25.

Мені нудно без мого коханого.

 

26.

Я часто незадоволена тим, як відповіла, як повелася.

 

27.

Подарунки я отримую лише на День народження, або великі свята.

 

28.

Бувало, мене зраджували мої близькі подруги.

 

29.

У моєму оточенні є, як мінімум, одна людина, яка поводиться зі мною абсолютно неприйнятно.

 

30.

Терплю свою роботу заради зарплати.

 

 

Результати тесту:

 

0-5 балів. Ти достатньо цінуєш себе! Вмієш залишатися собою за будь-яких обставин й отримуєш від цього задоволення, завжди знаєш, що тебе може порадувати й докладаєш зусиль, щоб це прийшло у твоє життя. Комфортно почуваєшся у своєму оточенні, на своїй роботі.

 

Звісно, є певні нюанси, яким можна було б приділити більше уваги, але це дрібниці життя.

 

6-10 балів. Ти не терпітимеш до себе поганого ставлення, неповаги чи відвертого хамства. Завжди намагаєшся дотримуватися власних ідеалів та принципів. Звичайно, є деякі люди чи обставини, які тебе не влаштовують, і з цим ти нічого не можеш вдіяти.

 

Будь уважнішою до себе й частіше дослухайся до внутрішнього голосу. Пам’ятай, найголовніші стосунки, які тобі треба налагодити - це стосунки із самою собою!

 

10-20 балів. Ти маєш сумнів, що можеш бути цінною безумовно. Або згодна з тим, що таке можливо, але це начебто не про тебе. Прагнеш заслужити схвалення, часом готова терпіти неприйнятні умови заради уявних благ чи хорошого ставлення у майбутньому.

 

Почни прямо сьогодні балувати себе! Постав собі питання: як я можу подбати про себе сьогодні? Зараз? Чого я хочу? Чи подобається мені те, що оточує мене? Якби я себе безумовно любила та цінувала, то що б я робила? Де б була? Чим займалася б?

 

20 та більше балів. У своєму житті ти завжди на будь-якому місці, але не на першому. Перші місця - за чоловіком, батьками, дітьми, рідними, друзями й лише потім ти сама. Тобі складно дбати про себе, адже турботу та увагу треба заслужити. Тобі часто здається, що щасливе життя завжди десь там: або в минулому, або в майбутньому. А тут і зараз треба спочатку: попрацювати, відучитися, виростити дітей, зварити борщ та інше.

 

Зупинись! Якщо ти не навчишся дбати про себе, то про тебе ніхто не дбатиме. Якщо ти не навчишся поважати себе, то тебе ніхто не поважатиме. Якщо ти не полюбиш себе - тебе ніхто не любитиме.. Кохання завжди доведеться або заслуговувати, або виклянчувати, або залишиться лише ображатися на його відсутність. Знай, що ти заслуговуєш на любов просто так! Просто тому, що ти є, просто за те, що живеш.

 

Рекомендую прочитати:

Як підвищити самооцінку та полюбити себе

Популярні дописи з цього блогу

Якщо вам хтось заздрить, то його видадуть ці токсичні фрази

20 цитат Стіва Джобса, які змінять твою свідомість

Як спілкуватися з людьми, які вважають себе кращими за інших