За допомогою цих слів можна круто впливати на поведінку чоловіка: стаття лише для жінок!

За допомогою цих слів можна круто впливати на поведінку чоловіка: стаття лише для жінок!

 

Дорогі жінки, ви ж хочете, щоб ваш коханий чоловік поглянув на вас зовсім іншим поглядом.

 

Хочете, щоб він був слухняним і закоханим, робив усе, що вам треба!

 

Я знаю, що хочете😋

 

Наступні фрази вам у цьому допоможуть.

 

Розберімо їх на прикладах з життя…

 

Замість ультимативної фрази «Або буде по-моєму, або взагалі ніяк не буде», - краще скажіть так:

 

«Коханий, я глибоко переконана в абсолютній правильності мого рішення. Тому не маю жодного наміру діяти проти наших спільних інтересів».

 

Замість фрази: «Я сьогодні зайнята, відчепися від мене», - скажіть так:

 

«На мій щирий жаль, прикрі й непередбачувані обставини не дозволяють нам сьогодні побачитися. Бережно зберігаю в пам'яті нашу минулу зустріч»

 

Замість слів «Де мої подарунки…» - зверніть увагу на свої бажання наступним чином:

 

«Любий, я щиро хочу звернути твою великодушну увагу до гострої потреби терміново оновити мій гардероб. Щоб я могла завжди радувати око найкращого та найдбайливішого чоловіка на світі»

 

Замість того, щоб говорити щось в стилі «Знову ти розкидав свої шкарпетки та труси, жирний, неперебірливий демон», скажіть краще ось так:

 

«Коханий, я всім серцем переконана, що відсутність порядку зовні негативно впливає на твій прекрасний внутрішній світ»

 

Замість «Ти вже мене дістав, бісиш, не можу», скажіть наступні слова:

 

«Любий, у мене закінчилися аргументи, щоб відбиватися від твоїх «блискучих» доводів. Можу лише зробити висновки й не втрачаю надію, що на тлі моєї справедливої реакції, (після того, як ти охолонеш), нам вдасться ще раз, більш ґрунтовно, обговорити все те, що мене дійсно хвилює».

 

Любі жінки, сміливо беріть ці поради собі на замітку та читайте інші мої статті!

 

Сьогодні рекомендую прочитати:

 

Як стати самодостатньою: 10 правил впевненої в собі жінки

 

7 фраз, які можна почути лише від дуже немудрої дружини

 

Жіноча гордість: навіщо вона потрібна у стосунках із чоловіками та як її відрізнити від гордині

Популярні дописи з цього блогу

«Якщо хтось хоче вас принизити, значить…»: слова Харукі Муракамі, які вражають своєю мудрістю

6 речей, які ніколи не треба робити для чоловіка

13 речей, про які треба пам'ятати, коли життя б'є тебе по голові