7 ситуацій, які багато розкажуть про людину

1. Як людина спілкується з обслуговуючим персоналом Словосполучення «обслуговуючий персонал», хоч і зрозуміле, однак, не дуже коректне. Просто не існує такої роботи, яка не має кінцевого споживача. Отже, сьогодні офіціант приносить вам їжу, а завтра ви пишете оновлення для сервісу, яким він користується. Якщо й допустити, що існує якась малошанована професія, то це явно не продавець чи покоївка, а скоріше інфошахраї. Інфошахраї - порівняно новий термін, який позначає людей, які продають! інформаційні продукти, які не мають жодної практичної цінності. Більшість з них називає себе бізнес-тренерами, коучами, експертами або консультантами. По суті такі інформаційні послуги - це пусті розмови про власні успіхи та успіхи людей, які скористалися їхніми продуктами/послугами. Провідні «інфошахраї» мають розкручені профілі в соцмережах, через які комунікують потенційними з клієнтами. Такі інформаційні бізнесмени роблять...